Leegstandsbeheer

U zoekt een leegstandsbeheerder ?

Het beheren van leegstand is een vak apart. Wij beheren al meer dan 25 jaar voor corporaties, beleggers, gemeentes en andere partijen huizen, schoolpanden kantoorpanden, zorgcentra, boerdereijen.

Er is geen standaardoplossing, elk project heeft specifieke aandachtspunten en die nemen we graag mee in onze advies. De oplossingen kan zijn door middel van de leegstandswet ( tijdelijke verhuur ) of in door middel van bruikleenovereenkomsten. Door onze expertise kunnen we een opmaat gemaakt plan voor u maken en snel schakelen om te voorkomen dat uw pand leeg blijft staan.

Hoe?

Wij kennen de regels van binnen en van buiten en weten precies wat er in de markt speelt. Verder heeft u bovendien altijd inzicht via ons CRM systeem in belangrijke gegevens, zoals bijvoorbeeld inkomensverklaringen en inkomensregistratieformulieren (IRF) van de huurders.

Welke diensten leveren we?

Deze diensten kunnen bestaan uit:

  • Zoeken van de juiste bewoners
  • Controle van de documenten inschrijvers
  • 100% passend toewijzen
  • 24 / 7 bereikbaarheid
  • Periodieke inspectie van de woning en/of tuin.
  • huurincassobeleid van A tm Z
  • Controle en begeleiding van (verbouwings)werkzaamheden.
  • Mutatie bij verhuizingen 
  • Controle van de leefbaarheid 
  • Aanwezigheid in de buurt 
  • We werken samen met de huurdersverenigingen en andere belanghebbende 
  • Persoonlijk contact 

Samengevat
  1. Complete beheer van uw vastgoed
  2. Rapportage 
  3. Korte lijnen met Connect Verhuur
  4. Nette tijdelijke huurders 
  5. Lage kosten 
  6. Snel handelen