Totaal beheer woning en verhuur

Wilt u uw woning te huur zetten?

Wanneer u overweegt om uw woning te verhuren, heeft u ongetwijfeld nog veel vragen over de mogelijkheden, voordelen of nadelen hiervan. Neem dan, voordat u uw woning te huur zet, eerst eens contact op met Connect Verhuur. Wellicht kunnen wij uw twijfels wegnemen en u verder adviseren in dit proces.

Hoe gaan we te werk

Om de geïnteresseerden direct een compleet beeld van uw woning te bieden, plaatsen wij uw woning inclusief foto’s op onze website en op de sociale media. Daarnaast dragen wij zorg voor de sleuteloverdracht, afwikkeling van de betaling en ondertekening van de huurovereenkomst.

Administratief beheer

Voor de verhuur van uw woonruimte, hebben wij samen met u duidelijk pakket van eisen waaraan de kandidaten dienen te voldoen. Huurders worden geselecteerd op basis van paspoort, arbeidsovereenkomst, verhuurdersverklaring en een credit-check (de selectie kan eventueel worden aangevuld met door u aangegeven wensen). Na de toewijzing van de huurder wordt een contract opgesteld De administratie van de huurder is dan nog maar net begonnen, want hoe zorg je er voor dat er tijdig en voldoende huur wordt betaalt? Connect Verhuur zorgt o.a. voor de verwerking van de binnengekomen huur. Met ons softwarepakket regelen wij zaken als huurverhogingen, verrekening servicekosten en het versturen van aanmaningen bij wanbetalingen geheel automatisch. Op deze manier werken wij efficiënt en snel. Alle documenten en correspondentie wordt geheel veilig opgeslagen in ons CRM systeem wat aan standaarden van de AVG privacywet voldoet. U heeft als eigenaar toegang tot dit CRM systeem.

Financieel beheer

U kunt meekijken naar de inkomsten, uitgaven en documentatie in ons CRM systeem. In dit systeem staat de huurinkomsten, beheerskosten en eventuele gemaakte kosten voor het oplossen van technische problemen aan het pand.

Technisch beheer

Technisch beheer is belangrijk om een pand in goede staat te houden. Door te werken met een vaste beheerder op de locatie kan er snel geschakeld worden indien er technische problemen zijn. Indien er kosten worden gemaakt wordt dit transparant gecommuniceerd naar de eigenaar. Wij zijn bij deze vorm van beheer 24/7 bereikbaar, voor zowel huurder als verhuurder.

Samengevat
  • Complete selectieprocedure van kandidaten (de selectie kan eventueel worden aangevuld met door u aangegeven wensen).
  • Complete selectieprocedure van kandidaten (de selectie kan eventueel worden aangevuld met door u aangegeven wensen).
  • Wij letten op een evenwichtige verhouding tussen de huurprijs en het inkomsten.
  • Nadat is voldaan aan deze criteria worden afspraken gemaakt voor bezichtigingen.
  • Wij verzorgen vervolgens voor de huurovereenkomsten en bespreken deze met de kandidaat.
  • Op locatie controles uit te voeren om verrassingen te voorkomen.
  • Wij dragen zorg voor de sleuteloverdracht, afwikkeling van de betaling en ondertekening van de huurovereenkomst.- Complete inzage in ons CRM door eigenaar.
  • Transparant werken- Technisch beheer van het pand.
  • 24/7 bereikbaar – Mutatie procedure inbegrepen.